آغاز رویداد تابستانه ارس
آغاز رویداد تابستانه ارس

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا- سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از آغاز رویداد تابستانه ارس در این منطقه خبر داد.

محسن محمدزاده روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این رویداد از امروز تا سی‌ویکم شهریورماه و با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه ارس و جامعه بازاریان و اصناف منطقه برگزار می شود.

وی افزود: در این رویداد انواع کالاهای موردنیاز خانوار اعم از البسه، کیف و کفش، عرقیجات و نوشیدنی، لوازم آرایشی، بهداشتی و شوینده، صنایع دستی، کتاب و لوازم تحریر، خوراکی و سایر اقلام با تخفیفات ویژه در سطح منطقه و نمایشگاه لاچین سنتر ارس عرضه خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس اجرای برنامه‌های ورزشی و تفریحی را از محورهای این رویداد خواند و خاطرنشان کرد: در راستای افزایش شور و نشاط اجتماعی ضمن ارائه خدمات بالن‌سواری، پاراموتور، پاراگلایدر، پینت‌بال و کارتینگ به گردشگران، مسابقات دوچرخه‌سواری، سرگرمی و مهارت، بادبادک، دارت و طناب‌کشی در رده سنی کودکان و مسابقات ماهیگیری و قایق‌سواری خانوادگی در رده بزرگ‌سالان برگزار خواهد شد.

محمدزاده، برگزاری جشنواره مادر و کودک، باشگاه دهه نودی‌ها، نمایش عروسکی، استندآپ کمدی و نمایش‌های کودکانه با حضور چهره‌های ملی را از دیگر برنامه‌هایی برشمرد که برای این رویداد درنظر گرفته شده است.

وی با اعلام اینکه در راستای رونق بازار، با مشارکت بازاریان جوایز نفیسی برای خریداران به قیدقرعه اختصاص یافته است، اعلام کرد: طبق فرایند تعریف شده از سوی جامعه بازاریان و اصناف منطقه آزاد ارس، افراد به ازای هر ۴۰۰ هزار تومان خرید یک کد قرعه‌کشی دریافت می‌کنند و با ارسال آن به سامانه ۱۰۰۰۵۳۵۹ در قرعه‌کشی هفتگی مشارکت داده می‌شوند.

وی یادآور شد: ۱۰ کمک هزینه خرید لوازم خانگی، ۶۰ سکه بهار آزادی و صدها کارت هدیه از جمله جوایزی است که شرکت سرمایه‌گذاری و جامعه بازاریان و اصناف برای برندگان در نظر گرفته‌اند.

در رویداد تابستانه ارس محصولات تولیدی منطقه نیز در کنار کالاهای برند عرضه می شود و تعدادی از مراکز اقامتی و رستوران‌ها نیز تخفیفاتی را برای گردشگران در نظر گرفته‌اند و یکی از اهداف رویداد ارائه خدمات مطلوب به تمام اقشار جامعه است.