ائمه جمعه باید با همه مردم رفتار پدرانه داشته باشند
ائمه جمعه باید با همه مردم رفتار پدرانه داشته باشند

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ائمه جمعه باید با همه مردم رفتار پدرانه داشته و در خدمات اجتماعی مشارکت فعال داشته باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، روز سه شنبه، ۱۱ مردادماه، در همایش مشترک ائمه جمعه و فرمانداران آذربایجان شرقی، ائمه جمعه و فرمانداران استان را به تعامل، همدلی و هم‌فکری با یکدیگر توصیه کرد و گفت: در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی، اختلاف بین فرمانداران و ائمه جمعه قابل قبول نیست.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در همایش ائمه جمعه سراسر کشور، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار، بر اهمیت جایگاه نماز جمعه تاکید کردند که براین اساس انتظار داریم مسئولان شهرستان‌ها برای تقویت نماز جمعه همکاری لازم را با ائمه جمعه داشته باشند.

آل‌هاشم با بیان این‌که امامان جمعه به فرموده رهبر انقلاب، سخنگوی نظام و انقلاب هستند، خطاب به آن‌ها، گفت: شما محل رجوع مردم هستید و باید این مراجعات را قدر بدانید؛ با همه مردم رفتار پدرانه و در خدمات اجتماعی مشارکت فعال داشته باشید.

وی از توجه و اهتمام ویژه و دلسوزانه استاندار آذربایجان شرقی نسبت به مسائل فرهنگی و هم‌چنین از حضور فعال و مستمر فرمانداران و مسئولان اجرایی استان در میزهای خدمت در میعادگاه‌های نماز جمعه استان قدردانی و بر تداوم این اقدام مثبت و ارزشمند تاکید کرد.

امام جمعه تبریز، وحدت و همدلی را ضرورت جامعه برای مدیریت‌ها دانست و گفت: مردم پای انقلاب خود ایستاده‌اند پس مسئولین نیز باید برای رضایت مردم و رفع مشکلات آنان اهتمام جدی داشته باشند