احتمال باز نشدن پنجره ماشین‌سازی تبریز وجود دارد
احتمال باز نشدن پنجره ماشین‌سازی تبریز وجود دارد

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- رئیس هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی گفت: احتمال اینکه پنجره بسته نقل و انتقالات ماشین سازی تبریز تا پایان وقت مقرر باز نشود، وجود دارد.

جواد ششگلانی روز دوشنبه در گفت و گویی با بیان اینکه مجموعه استان برای رفع مشکلات این تیم در تلاشند، افزود: در همین راستا، مالکیت این تیم به یکی از سمن ها واگذار شده و یکی از شرط های واگذاری، بازکردن پنجره بسته این تیم است که اگر محقق نشود تصمیم دیگری گرفته خواهد شد.

وی اضافه کرد: این سمن با ادعای بازکردن پنجره بسته ماشین سازی، مالکیت تیم را عهده دار شده و این کار باید ظرف سه چهار روز آینده انجام شود و مسئولان استانی نیز در جریان این امر هستند.

ششگلانی گفت: هیات فوتبال به دنبال افراد و نهادهایی است که ماشین سازی را از وضعیت فعلی نجات دهند و ظاهرا این شرکت کارهایی انجام داده و قول و قرارهایی با وکیل بازیکن خارجی طلبکار از تیم در ترکیه گذاشته است که امیدواریم طبق برنامه پیش برود.

وی به جدا شدن ماشین سازی از کارخانه در ۱۶ سال پیش به دلیل مشکلات این کارخانه اشاره کرد و افزود: از آن تاریخ به بعد، افراد و نهادهای مختلفی مالکیت ماشین سازی را قبول کردند که متاسفانه هیچ کدام پایدار نبوده و وضعیت فعلی نیز ادامه همان روند است.

ششگلانی گفت: تمامی گزینه ها در مورد ماشین سازی فعال است و اگر این سمن نتواند ادعای خود را عملی سازد پیگیر کمک مالی شرکت مس سون به این تیم برای باز کردن پنجره این تیم خواهیم بود.

وی اضافه کرد: باید زمان را مدیریت کنیم چرا که مدیرعامل فعلی جا خالی داده و از مدیریت تیم دست کشیده است و اگر کاری نکنیم ماشین سازی احیا نمی شود.

زمان نقل و انتقالات زمستانی لیگ دسته یک آزادگان، ۱۶ بهمن تا ۱۲ اسفند تعیین شده و ماشین سازی به دلیل بدهی های فصول گذشته با پنجره بسته روبرو است.

این تیم در پایان هفته هفدهم با پنج امتیاز در رده هجدهم و انتهایی جدول لیگ یک قرار دارد.