اخباری سرمربی و خطیبی مدیرفنی ماشین‌سازی شدند
اخباری سرمربی و خطیبی مدیرفنی ماشین‌سازی شدند

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا-با تصمیم اعضای هیات مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز، حسین خطیبی به عنوان مدیر فنی و سعید اخباری به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه برگزیده شدند.

خطیبی ۴۶ ساله که به عنوان مربی و سرمربی در تیم ماشین سازی سابقه همکاری دارد پس از توافق نهایی با مدیران این باشگاه، قرارداد خود را به عنوان مدیر فنی تیم تا پایان فصل جاری لیگ برتر امضاء کرد.

خطیبی پیشتر  سرمربیگری تیم سردار بوکان در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور را بر عهده داشت که چندی قبل به دلیل بروز مشکلات با مسئولان این تیم از سمت خود استعفا داده بود.

همچنین اعضای هیات مدیره باشگاه ماشین سازی طی نشستی با سعید اخباری که پیش از این به عنوان سرمربی موقت با این تیم همکاری می‌کرد، مسوولیت سرمربی قطعی سبزقباها را به وی سپردند.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا ، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از گذشت۱۱ هفته از لیگ برتر با ۴ امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد و  در خطر سقوط به دسته پایین تر است.

این تیم قرار است روز دوشنبه ۶ بهمن ماه جاری از  هفته دوازدهم در تبریز مقابل فولاد اهواز صف آرایی کند.

کسب نتایج بسیار ضعیف از سوی کادرفنی ماشین سازی به برکناری وحید بیاتلو،  سرمربی جوان این تیم در هفته پنجم لیگ برتر منجر شد و حضور اخباری به عنوان سرمربی نیز نتوانسته جلوی نتایج ضعیف این تیم را بگیرد.