اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی دستگاه برتر انتخاب شد
اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی دستگاه برتر انتخاب شد

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- با اعلام نتایج ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی دستگاه برتر در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی سال 1400 شناخته شد.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان بعد از دریافت تندیس جشنواره و لوح گفت: از کلیه همکاران محترم و پرتلاشم در سراسر استان و ستاد قدردانی می کنم.

وی افزود: این دستاورد ارزشمند حاصل تلاش همکاران اداره کل ورزش و جوانان استان بوده است و مطمناً بدون همدلی و اتحاد کارکنان ورزش و جوانان استان و همه هیئت های ورزشی این رتبه امکان پذیر نمی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ادامه داد: ما در سال ۱۳۹۷ نیز توانستیم رتبه برتر در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی کسب کنیم و برای ابقا این رتبه، بنده و همکارانم تلاش شبانه روزی خواهیم کرد..

ستوده نژاد اظهار کرد: ما برای کسب این عنوان سعی کردیم استانداردهای مختلف سازمان مدیریت و برنامه ریزی را از بعد منابع انسانی، فرآیندهای مدیریتی و سلامت اداری رعایت کنیم و به لطف الهی امروز شاهد کسب این رتبه هستیم.