اردوهای کارآفرینی نوجوانان گامی در مسیر تحقق شعار سال است
اردوهای کارآفرینی نوجوانان گامی در مسیر تحقق شعار سال است

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تشریح عملکرد این اداره کل اردوهای کارآفرینی نوجوانان را گامی در مسیر تحقق شعار سال عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش با اعلام این مطلب تاکید کرد: نهادهای فرهنگی از جمله کانون وظایف مهمی در راستای ارتقای فرهنگ شهری شهروندان به ویژه نوجوانان در موضوع اهمیت کارآفرینی و تولید دارند.

وی با بیان اینکه یکی از ثمرات این اقدام پرورش نیروی انسانی خلاق و کارآمد در عرصه تولید است افزود: اردوهای کارآفرینی ویژه نوجوانان امسال برای نخستین بار در سطح کشور توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و مرکز کارآفرینی و توسعه کسب و کار فنی حرفه‌ای با هدف تحقق این امر مهم برگزار شده و پس از پایش نتایج آن به صورت گسترده و با حضور نوجوانان علاقه‌مند و خلاق تداوم خواهد داشت.

بینش با اشاره به این که کارآفرینی با محوریت دانش بنیان یکی از سرفصل‌های مهم این اردوهاست اظهار امیدواری کرد: شیوه خلاقانه‌ای که برای انتقال مفاهیم مرتبط با کسب و کار و کارآفرینی به نوجوانان در نظر گرفته شده است که بتواند در تربیت نسلی کارآفرین و موثر در زمینه تولید و دانش بنیان موثر باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این حال از برگزاری مهرواره مشاغل و کارآفرینی و برپایی نمایشگاه از توانمندی‌های نوجوانان در این زمینه خبر داد.