اشتباهات داوری نتایج تیم ماشین‌سازی را تغییر می‌دهد
اشتباهات داوری نتایج تیم ماشین‌سازی را تغییر می‌دهد

تبریز- بامدادفردا- مربی تیم فوتبال سبزقباهای تبریز گفت: ۲ بازی است که بابت اشتباهات داوری ضرر می‌کنیم و این اشتباهات نتایج تیم ماشین‌سازی را تغییر می‌دهد.

غلامرضا باغ آبادی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی مقابل پیکان با انتقاد از داور بازی امروز افزود: کارشناسان داوری این بازی را قضاوت کنند.

مربی تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به صحنه‌ها اشتباه داوری، خاطرنشان کرد: در یک صحنه بازیکنان پیکان روی قادری خطا کردند، اما داور خطایی نگرفت و همان توپ بعد از یک رفت و برگشت و با یک ضربه کرنر گل شد.

باغ آبادی با درخواست از آقای ممبینی (رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال) برای کارشناسی صحنه‌های این بازی، افزود: زورمان به کسی نمی‌رسد و این مسائل را به خدا واگذار می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که وقتی تیمش ۲ بر صفر جلو بود چرا تعویضی انجام ندادند تا نتیجه را حفظ کنند، اظهار کرد: بازیکنان‌مان هم از نظر بدنی اُفت نکرده بودند و ما حتی می‌توانستیم گل سوم و چهارم را بزنیم.

باغ آبادی اضافه کرد: بازیکنان ما خوب بازی می‌کردند و وقتی تیم خوب بازی می‌کند نیاز به تعویض نیست.

وی ادامه داد: ما نمی‌خواستیم ناجوانمردانه بازی کنیم و با وقت‌کشی به پیروزی برسیم .

تیم ماشین سازی از هفته نوزدهم لیگ برتر ۲ بر ۲ مقابل پیکان به تساوی رضایت داد تا با ۲۴ امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر فوتبال جای بگیرد.