امنیت پهنه آسمان ایران اسلامی ، خط قرمز پدافند هوایی ارتش است
امنیت پهنه آسمان ایران اسلامی ، خط قرمز پدافند هوایی ارتش است

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب، گفت: امنیت پهنه آسمان ایران اسلامی خط قرمز پدافند هوایی است.

امیر سرتیپ‌دوم ستاد عباس عظیمی، در جمع کارکنان و خانواده‌های یگان پدافندی با بیان اینکه دشمن با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای خود به‌دنبال قبح‌زدایی و ترویج بی‌بند و باری در سطح جامعه است اظهار کرد: از اوایل انقلاب اسلامی تا به الان دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از هر راه و روشی برای ضربه زدن به آن استفاده کرده‌اند و امروز هم جمهوری اسلامی مورد آماج و هدف بی‌سابقه‌ترین هجمه رسانه‌ای در دنیا قرار گرفته که لازم است خانواده‌ها ضمن آگاهی و هوشیاری نسبت به این اقدامات دشمنان، با استفاده از جهاد تبیین و روشنگری توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی با اشاره به اینکه امنیت پهنه آسمان ایران اسلامی به‌واسطه مجاهدت‌های شبانه‌روزی کارکنان پدافند هوایی حاصل شده است، افزود: حفظ تمامیت ارضی فضای میهن اسلامی‌مان از خطوط قرمز پدافند هوایی است و هرگونه تجاوز به حریم هوایی کشور با پاسخ سریع و قاطع پدافند هوایی روبه‌رو خواهد شد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب تصریح کرد: دستاوردها و پیشرفت‌های چشمگیر عرصه دفاع هوایی قدرت بازدارندگی را برای کشور ایجاد کرده است که لازم است این الگو به عنوان یک نمونه موفق توسعه و پیشرفت در همه سطوح کشور تسری پیدا کند.