ایستگاه‌های آتش‌نشانی تبریز  استانداردسازی و تجهیز می شوند
ایستگاه‌های آتش‌نشانی تبریز  استانداردسازی و تجهیز می شوند

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- شهردار تبریز از تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرداری تبریز به آخرین دستاوردهای استاندارد در حوزه ایمنی خبر داد.

یعقوب هوشیار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ایمنی شهر و شهروندان در گرو تأمین تجهیزات استاندارد برای آتش‌نشانان شهر است که تلاش داریم در بودجه سال آتی ردیف ویژه‌ای برای این موضوع پیش‌بینی کنیم.

وی افزود: افزایش پراکندگی ایستگاه‌های آتش‌نشانی در سطح شهر برنامه مدیریت شهری در سال‌های آتی خواهد بود که تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی را در شهر افزایش خواهیم داد.

وی تاکید کرد: امروزه مدیریت بحران اهمیت فراوانی در مدیریت شهر دارد و از این رو برنامه شهرداری تبریز افزایش مراکز و پایگاه‌های مدیریت بحران شهرداری، آتش‌نشانی و بهره‌مندی از نیروهای متخصص در این مراکز است.

هوشیار با اشاره به برگزاری المپیاد ملی عملیاتی و ورزشی آتش‌نشانان کشور در تبریز نیز گفت: در راستای ارتقای سطح آمادگی آتش‌نشانان و بروزرسانی دانش مدیریت بحران نزد این افراد و همچنین ایجاد زمینه رقابتی برای آتش‌نشانان کشور و افزایش انگیزه آنها، سیزدهمین المپیاد ملی عملیاتی و ورزشی آتش‌نشانان کشور به میزبانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از شانزدهم مهر تا نوزدهم آن برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا ، به نقل ازروابط عمومی شهرداری تبریز، وی اضافه کرد: امید می‌رود اجرای چنین برنامه‌هایی توان عملیاتی آتش‌نشانان کشور، به خصوص آتش نشانان تبریزی را افزایش داده و آماده رویارویی با بحران‌های ناشی از حوادث غیرمترقبه باشد.