بازی خانگی بدون تماشاگر اجحاف در حق میزبان است
بازی خانگی بدون تماشاگر اجحاف در حق میزبان است

تبریز- بامدادفردا- مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی با اشاره به اینکه بازی این تیم در برابر نساجی مازنداران بدون تماشاگر برگزار می‌شود، گفت: نبود هواداران به نوعی اجحاف در حق تیم‌های میزبان است.

غلامرضا باغ‌آبادی عصر چهارسنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های فوتبال ماشین‌سازی و نساجی مازندران افزود: نساجی تیم قابل احترام و ریشه‌داری است و هواداران زیادی دارد و با احترام به این تیم نگاه می‌کنیم.

مربی تیم ماشین سازی خاطرنشان کرد: ما در نیم فصل دوم با ۵ تیمی که بازی کردیم ۳ تیم‌ مربی عوض کرده‌اند و ما تمرینات منظمی را در این خصوص انجام دادیم و آماده بازی هستیم.

باغ آبادی درباره محرومان و مصدومان تیمش اعلام کرد: عزیز معبودی را به دلیل ۴ کارته بودن در اختیار نداریم، بابک مرادی و شاهین توکلی هم مصدوم هستند که کادرپزشکی تلاش می‌کند این ۲ بازیکن را به بازی فردا برساند.

وی در پاسخ به این سوال که با وجود غیبت چند بازیکن در بازی فردا ماشین‌سازی مشکلی برای بازی مقابل نساجی ندارد؟ اظهارکرد: کادرفنی تلاش می کنند تا بازیکنان را به شرایط بازی برسانند ولی اگر این اتفاق هم نیفتد، بازیکنان جوان تلاش می‌کنند که بتوانند رضایت کادرفنی را جلب کنند و جواب اعتماد آنها را بدهند.

مربی ماشین سازی با رد اولتیماتوم به کادر فنی تیم اظهار کرد: به ما اولتیماتومی داده نشده است و مدیرعامل باشگاه در مصاحبه‌ای اعلام کرد که از کادر فنی حمایت می کند.

وی در خصوص شیوع ویروس کرونا و برگزاری مسابقات فوتبال عنوان کرد: سلامتی بزرگترین نعمتی است که خداوند به ما عطا کرده است و چون مربیان و بازیکنان فوتبال هم در این جامعه زندگی می‌کنند و در معرض این ویروس قرار دارند، امیدوارم کمیت را فدای کیفیت نکنیم.

به گزارشبامدادفردا، محمود فکری سرمربی تیم نساجی به دلیل تاخیر پرواز نتوانست در نشست خبری قبل از بازی دو تیم ماشین سازی و نساجی حاضر شود.

دیدار تیم های ماشین سازی و نساجی از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال فردا پنجشنبه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه سردار شهید سلیمانی برگزار خواهد شد.