برگزاری مسابقات استعدادهای برتر آذربایجان‌شرقی در سال ۱۴۰۰
برگزاری مسابقات استعدادهای برتر آذربایجان‌شرقی در سال ۱۴۰۰

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا-مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه از اکنون برای سال ۱۴۰۰ برنامه های عملیاتی تدوین و ارائه می‌کنیم، گفت: به طور قطع مسابقات استعدادهای برتر با تدابیر وزارت ورزش و جوانان در سال آینده برگزار خواهد شد.

ایوب بهتاج در سومین جلسه هم اندیشی روسای هیأت های ورزشی آذربایجان شرقی درباره مباحث استعدادیابی، رعایت آیین نامه های مالی و معاملاتی فدراسیون ها، بحث آموزش و حضور در لیگ های باشگاه های کشور، افزود: مسابقات استعدادهای برتر سال ۱۴۰۰ قطعاً برگزار خواهد شد و هیأت هایی که در روزهای کرونایی آمادگی خود را حفظ کرده و با ورزشکاران خود تعامل داشته و برای آنها برنامه ارائه داده اند، طبعاً نتایج مطلوبی خواهند گرفت.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت مسائل مالی و مالیاتی هیات های ورزشی اظهار کرد: همه هیات های ورزشی باید در مسائل مالی و مالیاتی با دقت بیشتر رفتار کنند و برای این منظور باید خزانه دارانی در بدنه هیأت‌های ورزشی استفاده شود که متخصص حوزه حسابداری و امور مالی باشند و مسائل مالی و معاملاتی مرتبط را به خوبی و با تخصص ثبت، ضبط و نگهداری کنند تا در صورت لزوم و با ورود دستگاه های نظارتی بر بحث حسابرسی، هیأت ها با مشکل مواجه نشوند.

وی همچنین حضور تیم های ورزشی آذربایجان شرقی در لیگ های کشوری را مهم برشمرد و عنوان کرد: حضور در مسابقات لیگ کشوری در فرهنگ سازی رشته های مختلف ورزشی جایگاه ویژه ایی دارد و برای سال آتی انتظار داریم هیأت‌های ورزشی استان در این موضوع فعال باشند.

بهتاج تاکید کرد: روسای هیات های ورزشی حضور در شهرستان‌ها را حتما مدنظر داشته باشند و به مربیان و ورزشکاران همه شهرستان ها اهمیت بدهند.

وی اظهار کرد: ورزش آذربایجانشرقی و کشور با فعالیت هیأت های ورزشی تکاپو دارد، ولی در بحث کرونا، نباید این موضوع را مانعی برای آماده سازی ورزشکاران قلمداد کرد، زیرا این روزها دیر یا زود تمام می شود و آنچه مسلّم است لزوم آمادگی ورزشکاران برای شرکت در مسابقات ملی و بین المللی است.

سومین جلسه روسای هیات های ورزشی با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و یک سوم روسای هیأت های ورزشی استان شامل بولینگ و بیلیارد، کبدی، کاراته، ووشو، پزشکی ورزشی، تنیس، گلف، سه گانه، کونگ فو و هنرهای رزمی، بسکتبال، قایقرانی، ورزش های دانشگاهی، جودو، شطرنج و وزنه برداری با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.