بلیط اتوبوس‌های اربعین روزانه صادر می‌شود
بلیط اتوبوس‌های اربعین روزانه صادر می‌شود

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- مدیرعامل پایانه‌های مسافربری شهرداری کلانشهر تبریز از صدور روزانه بلیط اتوبوس برای تشرف زائران اربعین حسینی خبر داد.

احمد زارعی، گفت: از زائران تقاضا می‌شود برای جلوگیری از ازدحام و سهولت سفر، برای تهیه بلیط در روز تشرف و به پایانه مسافربری مرکزی تبریز مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به ماموریت محوله از طرف ستاد اربعین به سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری کلانشهر تبریز، این سازمان وظیفه پذیرایی از مسافر و بدرقه ایشان را برعهده دارد.

زارعی ادامه داد: هیچگونه مشکلی در صدور بلیط اتوبوس وجود ندارد و خادمان اباعبدالله الحسین(ع) در ترمینال تبریز با همه توان آماده اعزام به مرزهای جمهوری اسلامی ایران و عراق هستند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز افزود: با توجه به استقبال هم‌استانی‌های محترم و استان‌های همجوار برای تشرف به همایش بین‌المللی پیاده‌روی اربعین حسینی و محدودیت ناوگان حمل و نقل استان، حدالامکان زائران از خودروهای شخصی برای عزیمت به مرزها استفاده کنند. برابر گزارش‌های واصله از ستاد اربعین شهر مهران، پارکینگ برای خودروهای شخصی به حد کافی ایجاد شده است و اصلاً جای نگرانی از این بابت وجود ندارد.