بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۱ تبریز با ۶۲۶ میلیارد ریال هزینه
بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۱ تبریز با ۶۲۶ میلیارد ریال هزینه

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- شهردار منطقه ۱ تبریز از افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی این منطقه با اعتبار ۶۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا، حمید شاهوردی با اعلام این خبر اظهار کرد: تکمیل عملیات باقی‌مانده صفه شمالی مقبره‌الشعرا با همکاری شهرداری منطقه ۱۰ و با ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه و ۸۵۰۰ مترمربع مساحت مهمترین پروژه عمرانی شهرداری منطقه ۱ است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: احداث کانال آب‌های سطحی کوی انقلاب به عنوان پروژه‌ای زیرساختی، دیگر پروژه مهم شهرداری منطقه ۱ است که با هزینه ۱۳۰ میلیارد ریال به افتتاح می‌رسد.

شهردار منطقه ۱ تبریز خاطرنشان کرد: احداث و تکمیل میدان ورزشی ولی‌امر دیگر پروژه این منطقه است که با هزینه ۲۸ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شاهوردی یادآور شد: آسفالت اساسی در ضلع شرقی و غربی پل کابلی ولیعصر (عج)، ضلع شرقی و غربی خیابان هفت‌تیر، خیابان استاندارد حدفاصل همام تا هتل مرمر، ضلع شمالی خیابان عباسی زیر پل توانیر، نرده‌گذاری رفوژ وسط خیابان شهید رجایی و تکمیل و توسعه شبکه آب‌خام در ضلع شرقی و غربی خیابان هفت‌تیر، پروژه‌های خدماتی شهرداری منطقه ۱ تبریز هستند که همزمان با پروژه‌های عمرانی این منطقه در طول هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.