تأکید استاندار آذربایجان‌شرقی بر تشدید نظارت‌ها در حوزه کالاهای اساسی
تأکید استاندار آذربایجان‌شرقی بر تشدید نظارت‌ها در حوزه کالاهای اساسی

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر نظارت جدی دستگاه‌های مسئول بر چرخه تولید، تأمین و توزیع کالاهای اساسی گفت: مسئولان در بازدیدهای میدانی، مشکلات و گره‌های کور این چرخه را شناسایی و برای رفع آنها اقدام کنند.

عابدین خرّم روز سه‌شنبه، ۲۵ آبان ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، با بیان اینکه پاکدستی، کارآمدی، فسادستیزی و حضور در بین مردم از اولویت‌های دولت سیزدهم است، اظهار کرد: مسئولان باید به صورت فعال در میدان عمل حاضر باشند و مسائل و مشکلات را از نزدیک و بدون واسطه مشاهده کنند.

وی گفت: افزایش سرسام‌آور و غیرمجاز قیمت‌ها، مردم به خصوص اقشار ضعیف را تحت تاثیر قرار می‌دهد و لازم است دستگاه‌های مسئول، نظارت‌های خود را چند برابر کنند.

خرّم با تأکید به اینکه مصوبات جلسه تنظیم بازار باید در سطح جامعه قابل مشاهده باشد، گفت: ذخیره اقلام ضروری و مورد نیاز مردم نیز باید به وفور در استان انجام شود تا در صورت بروز کمبود و یا مسائل مقطعی دچار مشکل نشویم.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین در تماس تلفنی با رئیس سازمان دامپزشکی کشور، صدور مجوز شروع عملیات اجرایی احداث مرغداری گوشتی ۶ میلیون قطعه‌ای در استان را خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، در این جلسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص تأمین گوشت مرغ، گوشت قرمز و نهاده‌های دامی و معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت نیز از اقدامات نظارتی این سازمان گزارش ارائه کردند.