تامین مایحتاج دانش آموزان نیازمند با پویش شور عاطفه ها
تامین مایحتاج دانش آموزان نیازمند با پویش شور عاطفه ها

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی گفت: شور عاطفه‌ها از ۱۵ شهریورماه آغاز می شود و تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.

غلامعلی ملامهدی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص در رویداد ملی شور عاطفه‌ها اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این رویداد ملی و معنوی از ۱۵ شهریور ماه شروع می شود و تا ۱۵ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: با همکاری مراکز نیکوکاری و مدارس سطح استان کمک های جمع آوری شده بین خانواده های دانش آموزان نیازمند تحت حمایت و دانش آموزان نیازمند شناسایی شده توسط مدارس توزیع می شود.

وی با اشاره به خدمات آموزشی و فرهنگی کمیته امداد به دانش آموزان نیازمند، افزود: هم اکنون بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر دانش‌آموز نیازمند و مستعد تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی بوده و از خدمات فرهنگی و تحصیلی این نهاد بهره‌مند هستند.

ملامهدی به روش‌های مشارکت در رویداد شور عاطفه‌ها، خاطرنشان کرد: مردم نیک اندیش استان و خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۴۱۸۸۷۷ و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۵۱۲۷ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان مستعد نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت کنند.