تقاطع غیر همسطح ارتش ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
تقاطع غیر همسطح ارتش ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- شهردار منطقه ۳ تبریز در جلسه هماهنگی رفع نواقص و تکمیل روگذر شهید فلاحی (ارتش)، از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی این پروژه خبر داد و گفت: با تکمیل نواقص تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی طی یک ماه آینده، این پروژه در آستانه بهره برداری قرار دارد.

جلسه هماهنگی رفع نواقص و تکمیل تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی (ارتش) با حضور سامان احمدزاده جانشین معاونت فنی عمرانی شهرداری تبریز، اکبر پورخردمند شهردار منطقه ۳ و حسین منیری فر مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز برگزار شد که در این جلسه شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: با توجه به پیشرفت چشمگیر عملیات عمرانی روگذر شهید فلاحی (ارتش) در چند ماه اخیر، امید می‌رود با کمک همکاران سازمان عمران شاهد بهره برداری از آن در آینده‌ای نزدیک و طبق زمانبندی ارائه شده باشیم.
وی به آخرین اقدامات انجام گرفته در پروژه روگذر شهید فلاحی اشاره کرد و گفت: بتن‌ریزی عرشه دهانه میانی پل به اتمام رسیده و همچنین اجرای قرنیزها نیز تکمیل شده است.
پورخردمند افزود: با اتمام نصب تیرهای عرشه در دهانه کناره غربی و اتمام نصب تیرهای پل، آرماتوربندی و بتن‌ریزی عرشه در حد غربی و شرقی نیز شروع شده است.
شهردار منطقه ۳ همچنین از اتمام نصب دیواره‌های پیش ساخته در رمپ‌های غربی و شرقی این زیرگذر خبر داد و افزود: همزمان با تکمیل نصب دیوارهای پیش‌ساخته، خاکریزی و زیرسازی رمپ‌ها نیز به اتمام رسیده است.
وی افزود: همچنین در ادامه مراحل تکمیلی عملیات عمرانی این پروژه، جدول‌گذاری زیر پل نیز شروع شده است.
پورخردمند در پایان با اشاره به اینکه در پنج ماه گذشته با ورود سازمان عمران شهرداری به پروژه ارتش، شاهد تسریع در اجرای عملیاتی این پروژه هستیم، افزود: به دلیل فرسایش عملیات اجرایی این پروژه طی سال‌های گذشته، تکمیل و بهره برداری از این پروژه در موعد مقرر برای شهرداری منطقه اهمیت زیادی دارد.
پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی (ارتش) با ۳۸۰ میلیارد اعتبار اولیه در ۵۵۰ متر و به طول عرشه ۲۰۰ متر و عرض ۱۶ متر در هفت دهانه در آستانه تکمیل شدن است.