تلاش دولت، اتمام پروژە‌های نیمە تمام در کشور است
تلاش دولت، اتمام پروژە‌های نیمە تمام در کشور است

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا-وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در دستور کار دولت است، گفت: برای اتمام این طرح‌ها تا پایان دولت تلاش می‌کنیم.

علیرضا رزم حسینی روز شنبه در نشست با مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت بالای آذربایجان در صنعت خودرو باید توجه بیشتری به این بخش شود،  خودروسازی توسعه یابد و وزارتخانه نیز در این خصوص آمادگی دارد.

وی به ظرفیت بالای شرکت تراکتورسازی اشاره کرد و گفت: این شرکت می‌تواند صنعت خودروسازی را هم در کنارش ایجاد کند و ایدرو هم می‌تواند در آذربایجان شرقی کمک و مشارکت داشته باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: آذربایجان حق بزرگی بر گردن ایران دارد و در این خطه برای تمامیت ارضی کشور خدمات بزرگی ارائه شده است.

وی تاکید کرد: روزگاری تبریز قطب صنعتی کشور بود و شاهرگ حیاتی صادرات به اروپا به حساب می آمد که البته هنوز هم مرکز مهم صادرات کشور است.

رزم حسینی افزود: صنعت آذربایجان شرقی بعد از انقلاب هم با فراز و نشیب های بسیاری روبرو بوده و در شرایط تحریم نیز صنعت منطقه بی آسیب نمانده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت آذربایجان شرقی، به طور حتم نسبت به این استان توجه بیشتری خواهیم کرد و در عمل این موضوع را نشان خواهیم داد.

پیش از این نشست، وزیر صنعت، معدن و تجارت از کارخانه صنعتی تراکتورسازی تبریز نیز بازدید کرد.

وزیر صمت برای انجام سفر کاری ۲ و بهره برداری از چند طرح صنعتی و دیدار با فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی عصر جمعه وارد تبریز شد.