تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی می‌شود
تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی می‌شود

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- تماشاخانه سیار کانون همزمان با اعیاد فرخنده قربان و غدیر با اجرای نمایش‌ها و برنامه‌های شاد و جذاب از ۱۹ الی ۲۱ تیرماه میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه آزاد ارس، اهر، ورزقان و تبریز است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، بر اساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته این تماشاخانه سیار ۱۹ تیرماه در جلفا، ۲۰ تیرماه در اهر و ورزقان و ۲۱ تیرماه در تبریز به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

نمایش بچه‌های ایران به کارگردانی مهدی قلعه در کنار اجرای فعالیت‌های شاد و جذاب و فرهنگی و هنری برنامه‌هائی است که کودکان و نوجوانان و خانواده‌های علاقه‌مند به تماشای آن خواهند نشست.

گفتنی است نمایشگاه بچه‌های ایران به معرفی شهرها، آداب و رسوم و محصولات و مشاغل مختلف هر استان می‌پردازد.

حضور تماشاخانه سیار کانون در استان آذربایجان شرقی در حالی صورت می‌گیرد که فرمانداران تبریز، اهر، جلفا و ورزقان، معاونت فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد ارس، شرکت مس سونگون ورزقان و نیروی انتظامی همکاری و تعامل شایسته را در جهت اجرای هرچه بهتر این برنامه‌ها معمول داشته‌اند.

شایان ذکر است تماشاخانه سیار کانون علاوه بر اجرای نمایش، برنامه‌هائی همچون قصه‌گویی، معرفی کتاب، مسابقه و سرگرمی و پخش فیلم‌های سینمایی و انیمیشن را نیز برای مخاطبان خود اجرا می‌کند.