جرائم مالیاتی به مناسبت هفته دولت بخشیده می شوند
جرائم مالیاتی به مناسبت هفته دولت بخشیده می شوند

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی از شرایط ویژه بخشودگی جرائم مالیاتی به مناسبت هفته دولت و در راستای تکریم مودیان محترم مالیاتی خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه، عیسی اورج زاده، در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط ویژه برای بخشودگی جرایم مالیاتی، گفت: در راستای مساعدت به تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی که تاکنون نتوانستند بدهی مالیاتی خود را بپردازند، از ۲۹ مرداد تا ۱۰ شهریور مشروط بر پرداخت اصل بدهی مالیاتی مؤدیان از بخشودگی ۱۰۰ درصد مالیاتی برخوردار خواهند شد.
وی تصریح کرد: مطابق بخشنامه رئیس کل محترم سازمان امور مالیاتی کشور به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در راستای تکریم مودیان محترم مالیاتی، بخشودگی جرائم مالیات و عوارض هر سال یا دوره برای مودیانی که تا تاریخ ۱۴۰۱/۶/۱۰ نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی سال یا دوره مربوطه اقدام نمایند، در خصوص اشخاص حقیقی تا سقف دو میلیارد (۲،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و در مورد اشخاص حقوقی تا سقف سه میلیارد ( ۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال بدون پیش شرط به مدیران کل امور مالیاتی تفویض شده است.
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی، از مودیان محترم مالیاتی استان خواست تا از این فرصت استثنایی استفاده کرده و با مراجعه به واحدهای مالیاتی نسبت به پرداخت بدهی و بهره مندی از تسهیلات بخشنامه فوق هرچه سریعتر اقدام نمایند.