حمایت از نیروی کار و آسیب‌دیدگان اجتماعی ضروری است
حمایت از نیروی کار و آسیب‌دیدگان اجتماعی ضروری است

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت روز بهزیستی و تأمین اجتماعی، از خدمات و تلاش‌های بی‌شائبه تلاشگران این عرصه و خیران و تشکل‌های مردمی قدردانی کرد.

متن پیام عابدین خرّم به این شرح است:

تحقق چشم‌انداز ایران قوی به‌عنوان هدف مشترک آحاد ملت شریف ایران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی، در گرو پایه‌ریزی نظام توسعه و پیشرفت بر بنیان عدالت اجتماعی و توانمندسازی نیروی انسانی است. در این میان، حمایت از نیروی کار و آسیب‌دیدگان اجتماعی و ایجاد فرصت‌های برابر برای حضور فعال و اثرگذار همه افراد جامعه در عرصه‌های مختلف، ضرورتی انکارناپذیر است.

هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی، فرصت مغتنمی است تا تلاش‌ها و زحمات نهادهای حمایتی در هماهنگ‌سازی و هم‌افزایی همه استعدادهای جامعه در راستای تحقق جامعه‌ای بانشاط و توانمند یادآوری و ارج نهاده شود. سازمان‌های بهزیستی و تأمین اجتماعی که در سایه آموزه‌های دینی و انقلابی، برپایه خیرخواهی، انسان‌دوستی و اخلاق‌مداری بنا شده‌اند، ازجمله مهم‌ترین این نهادها هستند که گام‌های موثری در مسیر خدمت به مردم و تأمین آینده‌ای توأم با آرامش و همچنین توانمندسازی آسیب‌دیدگان و اقشار نیازمند حمایت برداشته‌اند.

اینجانب با تبریک هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی به تمام خدمت‌گزاران این عرصه در استان و پاسداشت خدمات و تلاش‌های بی‌شائبه آنان و همچنین همراهی خیران نیک‌اندیش و تشکل‌های مردمی، دوام توفیقات همه عزیزان را در خدمت‌رسانی شایسته به مردم شریف استان از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.