دوران دفاع مقدس عرصه بالندگی و خودباوری ملت بود
دوران دفاع مقدس عرصه بالندگی و خودباوری ملت بود

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس،گفت: دوران دفاع مقدس عرصه بالندگی و خودباوری ملت بود.

متن پیام عابدین خرّم به این شرح است:

تاریخ پرافتخار ایران اسلامی مملو از حماسه‌ها و درخشش‌هایی است که دفاع مقدس، نماد بارز و جلوه تمام‌عیار آن است؛ دوران غرورآفرینی که ثمره بالنده‌ای به نام “فرهنگ ایثار و شهادت” را در تاریخ این مرز پرگهر بر جای گذاشت.

دفاع مقدس، نه‌تنها صحنه نبرد سخت و رزم مسلحانه با جبهه متحد استکبار جهانی، بلکه عرصه بالندگی و خودباوری ملتی بود که با تأسی از نهضت الهی عاشورا و تمسک به ارزش‌های ناب اخلاقی و دینی، قوام و دوام انقلاب خود را تضمین کردند.

فرهنگ انسان‌ساز و تمدن‌ساز دفاع مقدس، نیاز ضروری همه دوران‌ها است؛ بویژه در عرصه سرنوشت‌ساز کنونی که شاهد هجمه‌ها و فشارهای دشمنان و معاندان در عرصه‌های مختلف هستیم و رمز عبور از این دوران سخت، ایستادگی، مقاومت و اتکا به ظرفیت‌های فراوان و قابل اعتنای کشور و مردم عزیز است.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره همه شهدای والامقام انقلاب اسلامی، ارادت قلبی خود را به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس اعلام می‌کنم و امیدوارم در سایه فرهنگ ایثار و شهادت و آموزه‌های ناب دفاع مقدس در عرصه‌های مدیریتی و اجرایی، شاهد دستاوردهای بزرگی در راستای خدمت‌رسانی به مردم و حل مسائل و مشکلات استان باشیم.