دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم دو شهید والامقام
دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم دو شهید والامقام

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- شهردار تبریز به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر با خانواده معظم شهیدان والامقام «یعقوب باستانی یوسف آبا» و «علیرضا ارشدی امر اله» دیدار و گفت‌وگو کرد.

یعقوب هوشیار، شامگاه ۱۰ مهرماه، به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده شهیدان «یعقوب باستانی یوسف آباد» و «علیرضا ارشدی امراله» دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدارها، شهادت را توفیقی الهی برای بندگان خاص و برگزیدگان مکتب اسلام معرفی کرد و گفت: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و هشت‌سال دفاع مقدس است.

وی افزود: جریان خون پاک شهدا در رگ‌های این ملت بزرگ، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داده و نظام سلطه جهانی را به وحشت انداخته است.

هوشیار، ادامه داد: خانواده‌های معظم و معزز شهدا صاحبان واقعی این انقلاب و نظام و ولی‌نعتمان مدیران کشور هستند و قطع به یقین مطالبات آنها نیز در راستای آرمان‌های امام راحل (ره) و اشاعه فرهنگ انقلابی و جهادی خواهد بود و ما به عنوان مدیریت شهری از این مطالبات استقبال می‌کنیم.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان می‌داند و در این راه تمام توان و ظرفیت خود را به‌کار خواهد بست.

وی یادآور شد: علاوه بر اینکه بنده به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهیدان علیرضا ارشدی امراله و یعقوب باستانی یوسف آباد قدردانی کرد.

شهید یعقوب باستانی یوسف آباد متولد یکم مرداد ۱۳۶۰ در تبریز، در تاریخ بیست و سوم اسفند ۱۳۸۰ در منطقه مهران در اثر انفجار مهمات عمل نکرده دشمن به فیض شهادت رسید و شهید علیرضا ارشدی امراله یکم اسفند ۱۳۵۰ در تبریز در تاریخ بیستم مهر ۱۳۷۰در مریوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.