راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در بیش از ۴۰ شهر استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در بیش از ۴۰ شهر استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی از برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان در بیش از 40 شهر استان خبر داد.

حجت الاسلام اسکندری روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، مردم ایران را در استکبارستیزی پیشگام جهانیان معرفی کرد و افزود: مردم غیرتمند ایران همواره در مقابل ظلم و استکبار ایستادگی کرده اند که حوادث ۱۳ آبان در سالهای مختلف، موید همین نکته و نماد استکبارستیزی مردم ایران در دوره نهضت اسلامی است.
رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان از برگزاری راهپیمایی طبق سنوات گذشته خبر داد و افزود: امسال با توجه به اینکه ۱۳ آبان مقارن با روز جمعه است، لذا مراسم راهپیمایی منتهی به آیین عبادی سیاسی جمعه در شهرهای استان خواهد شد مردم عزیز و ولایتمدار با حضور در این راهپیمایی، نماز عبادی سیاسی جمعه را نیز اقامه خواهند کرد.
حجت الاسلام اسکندری درخصوص برنامه های این روز در مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: در شهر ولایتمدار تبریز، مراسم راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح از محلات و مساجد آغاز و راهپیمایان عزیز با طی مسیرهای اعلامی در ساعت ۱۰:۳۰ صبح در میدان ساعت و میدان شریعتی تجمع نموده و سپس بصورت یکپارچه و متحد به سمت مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز حرکت خواهند کرد.
وی از حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی شیرازی، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع بعنوان سخنران ویژه این راهپیمایی نام برد و اضافه کرد: مراسم جایگاه از ساعت ۱۱ قبل از ظهر در داخل مصلا با سخنرانی سخنران ویژه، سردادن شعارهای انقلابی، قرائت قطعنامه و در نهایت خطبه ها و اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه به امامت نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز، حضرت آیت الله آل هاشم برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان آذربایجان شرقی در پایان از عموم اقشار مختلف مردم شهیدپرور و انقلابی دعوت کرد تا با حضور گسترده در این راهپیمایی، یکبار دیگر با آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر تجدید میثاق نمایند.