رکابزن بلژیک فاتح مرحله سوم تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان شد
رکابزن بلژیک فاتح مرحله سوم تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان شد

تبریز - پایگاه خبری بامدادفردا- لنرت تیوگس از تارتلتو ایزوکس بلژیک زودتر از رقبایش از خط پایان مرحله سوم سی و پنجمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان عبور کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بامدادفردا، در این مرحله که در مسیر ۱۸۶٫۲ کیلومتری جلفا- کلیبر و با حضور ۵۹ رکابزن برگزارشد پس از لنرت تیگوس از تارتلتو ایزورکس بلژیک ، سعید صفرزاده از تیم آرویچ شرق امیدنیا ، گسی إوارداز تیم بایک آید آلمان به ترتیب دوم و سوم شدند.
پیراهن طلایی این مرحله به مارچاند جیانی از تیم تارتلتو ایزورکس بلژیک ، پیراهن قرمز و سفید (کوهستان) به لنرت تیوگس از تارتلو ایزورکس بلژیک ، پیراهن سبز امتیازی (اسپیرینت) به نور امیر الفخرالدین از مالزی و پیراهن سفید (رکابزن زیر ۲۳سال) به علی لبیب از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز رسید.
سی و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان از هفتم تا یازدهم مهرماه در استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل در حال برگزاری است.
رکاب زنان شب به سرعین انتقال می یابند و فردا یکشنبه در مرحله چهارم مسیر ۱۹۸ کیلومتری سرعین به تبریز را استارت زده و در محل کوه عون بن علی به پایان می رسانند.

  • نویسنده : سیده مریم یوسفی