سی و پنجمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان آغاز شد
سی و پنجمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان آغاز شد

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- سی و پنجمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با حضور ۱۱ تیم داخلی و خارجی امروز از تبریز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری بامدادفردا ، ۱۱ تیم از ۹ کشور در این دوره از تور شرکت دارند ، ایران با ۳ تیم و کشورهای اندونزی، آفریقای جنوبی، مالزی، عراق، بلژیک، مراکش، تایلند و آلمان هرکدام با یک تیم در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند.

اولین مرحله از این تور ۵ مرحله ای از ساعت ۱۱ صبح امروز از پارکینگ ائل گلی آغاز شدو دوچرخه سواران مسیر ۱۵۰ کیلومتری تبریز- ارومیه را طی کرده و بعد از برگزاری آیین اهدای جوایز ، تیم ها با اتومبیل به تبریز انتقال می یابند.

ورزشکاران در مرحله دوم، ساعت ۱۱ صبح از ائل گلی ، مسیر ۱۴۸ کیلومتری تبریز – منطقه آزاد طی کرده و در مرحله سوم ، مسیر مسیر ۱۸۷ کیلومتری ارس به کلیبر را رکاب زده و رکاب زنان شب به سرعین انتقال می یابند.

همچنین دوچرخه سواران در مرحله چهارم مسیر ۱۹۸ کیلومتری سرعین به تبریز را رکاب زده و در محل کوه عون بن علی به پایان می رسانند. و در مرحله پنجم، تیم ها ۱۰ دور میدان فهمیده تبریز را به مسافت ۸۰ کیلومتر دور خواهند زد و در مقابل لاله پارک تبریز به خط پایان می رسند.

امسال ورزشکاران ۷۶۴ کیلومتر در مجموع رکاب می زنند و در پایان هر مرحله به نفرات برتر ، مدال اهدا می شود.