عده‌ای به دنبال سقوط تیم به دسته پایین‌تر هستند
عده‌ای به دنبال سقوط تیم به دسته پایین‌تر هستند

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: عده‌ای به دنبال بدتر شدن وضعیت تیم و سقوط آن به دسته پایین‌تر هستند.

علی ابراهیمیان روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: وقتی تیم دست زنوزی بود، عده ای اعلام کردند که باید تیم را  تحویل دهد و بعد از انجام این کار، نه تنها پنجره نقل و انتقالاتی ماشین سازی باز نشد، بلکه رضایت نامه بازیکنان مطرح و تاثیرگذار نیز داده شد تا وضعیت تیم وخیم تر شود.

وی در مورد باشگاه ماشین سازی گفت: در تبریز نفرات کمی مثل آقای زنوزی پیدا می شود که دلسوزانه برای تیم خرج کند و هوای تیم را داشته باشد و من همواره بخاطر این عقیده ام بسیار مورد انتقاد قرار گرفته ام.

ابراهیمیان افزود: هم اکنون آقای مصائبی مدیریت باشگاه را بر عهده گرفته و زحمات زیادی برای تیم کشیده است و بدهی های تیم را پرداخت می کند و به گفته خودش هوادار این تیم است و به عنوان وظیفه این کارها را انجام می دهد.

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز در مورد روند نتایج تیم ماشین سازی تبریز خاطرنشان کرد: تیم ما در چند هفته اخیر بازی های خوبی ارائه می دهد و در این چند بازی با ایجاد تفکرات جدید در بازیکنان، نحوه بازی تیم تغییر کرده و در بازی با تیم مدعی خیبر خرم آباد، با وجود بازی خوب، متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم.

ابراهیمیان گفت: مقابل تیم ملاثانی هم بازی قابل قبولی ارائه دادیم و در دقایقی از بازی به علت کم تجربه بودن بازیکنان، نتوانستیم امتیاز کامل بازی را  بدست آوریم و در بازی بعدی نیز به علت نبود بازیکنان اصلی و سوت های عجیب و غریب داور، متاسفانه این دیدار را هم واگذار کردیم.

وی گفت: متاسفانه برخی از افراد بعد از مدت ها یاد این تیم افتاده اند و با اقداماتی که انجام می دهند و حواشی که ایجاد می کنند، بازیکنان را تحت فشار قرار می دهند و نمی دانند که بازیکنان ما در سه رده سنی بزرگسالان، امید و جوانان بازی می کنند و بطور میانگین هر سه روز یکبار به میدان می روند و این درحالی است که اینها را نمی دانند و سعی در تخریب تیم دارند.

وی با اشاره به مشکلات تیم اظهار کرد: به دلیل مشکل پرونده یکی از بازیکنان خارجی، در حال حاضر تلاش بر این است تا پنجره نقل و انتقالاتی تیم باز شود که باید در این زمینه از مدیرعامل باشگاه تشکر کرد ولی با این حال اجازه فعالیت به ما نمی دهند و سعی می کنند تیم را تحت فشار قرار دهند.

وی اضافه کرد: این درحالی است که تیم ما رفته رفته و بازی به بازی پیشرفت می کند و هفته پیش به دلیل بازی های فشرده سه روز به بازیکنان استراحت دادیم که متاسفانه شایعه پراکنی کردند که تیم اعتصاب کرده و تمرینات را تعطیل کردند که این اتفاقات باعث می شود تیم از هم بپاشد.

ابراهیمیان به بازی امروز تیم با ملوان بندر انزلی اشاره کرد و گفت: دو بازی تا پایان نیم فصل خواهیم داشت که در نیم فصل لیگ سعی خواهیم کرد با بازگشایی پنجره نقل و انتقالات و افزوده شدن نفرات جدید بتوانیم تیم را متحول کنیم و به امید خداوند امسال در لیگ دسته یک بمانیم.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که با چهار امتیاز از ۱۴ بازی در انتهای جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته یک قرار دارد ساعت ۱۴ امروز در بندر انزلی به مصاف ملوان می رود.