غرفه‌های توزیع میوه نوروزی در نقاط مختلف تبریز ایجاد می‌شود
غرفه‌های توزیع میوه نوروزی در نقاط مختلف تبریز ایجاد می‌شود

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: در آستانه عید نوروز، غرفه‌های توزیع میوه های ویژه شب عید در نقاط مختلف این شهر ایجاد می‌شود.

سعید مطلبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه میوه‌های شب عید در غرفه های نوروزی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز با نرخ مصوب دولتی توزیع می شود، افزود: محله‌های پرجمعیت و کم برخوردار در انتخاب ایستگاه های ویژه عرضه میوه نوروزی دارای اولویت قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه در راستای تخصیص بهینه غرفه های ویژه نوروزی، تقاضای شهروندان به عنوان عاملی تعیین‌کننده مورد توجه قرار می‌ گیرد، اظهار داشت: برای تعداد بیشتری از نقاط مختلف شهر این امکان فراهم می شود تا شهروندان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به این جایگاه ها دسترسی داشته باشند.

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: همه تلاش و توان خود را برای توزیع میوه بصورت عادلانه و سازمان یافته در روزهای پایانی سال و عید نوروز به کار خواهیم گرفت تا شهروندان در این زمینه مشکلی نداشته باشند.

مطلبی، ادامه داد: امید است با شناسایی و انتخاب محل های مناسب، بتوان رضایت همشهریان را در خصوص تهیه میوه‌های ویژه شب عید جلب کرد.

کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منظقه شهرداری است.