فراخوان ادبی هنری سربداران عاشورایی
فراخوان ادبی هنری سربداران عاشورایی

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراخوان ادبی و هنری "سربداران عاشورایی" را با همکاری دبیرخانه بزرگداشت شهید ثقه‌الاسلام تبریزی منتشر کرد.

همزمان با آیین‌های بزرگداشت ثقه‌الاسلام شهید میرزا علی آقای تبریزی فراخوان ادبی و هنری “سربداران عاشورایی” با هدف معرفی شخصیت این شهید والامقام برای نوجوانان منتشر شد.

همایش ملی بزرگداشت ثقةالاسلام شهید میرزا علی آقای تبریزی دی ماه سال جاری در تبریز برگزار و پیش از آن نیز چندین ویژه برنامه فرهنگی در راستای معرفی این شخصیت مبارز و نقش آفرین توسط سازمان‌ها و ادارات استان اجرا می‌گردد.

بخش هنری این فراخوان در دو محور نقاشی و عکاسی برای گروه‌های سنی ۱۰ تا ۱۸ سال و بخش ادبی آن در محورهای شعر، داستان و دلنوشته برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال منتشر شده است.

این فراخوان با همکاری موسسه فرهنگی تاریخی شهید محمد خیابانی و دبیرخانه بزرگداشت ثقة‌الاسلام شهید میرزا علی آقای تبریزی منتشر و از برگزیدگان آن همزمان به صورت ویژه قدردانی خواهد شد. ضمن آنکه نمایشگاهی از آثار برگزیده در محل همایش برپا خواهد شد.

علاقه‌مندان تا ۳۰ آبان ۱۴۰۱ فرصت دارند آثار خود را به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی یا از طریق شبکه مجازی به شماره ۰۹۰۲۷۵۹۷۴۷۴ ارسال نمایند.