ماشین‌سازی در ۵ دقیقه پایانی پیروزی را از دست داد
ماشین‌سازی در ۵ دقیقه پایانی پیروزی را از دست داد

تبریز- بامدادفردا- تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال مقابل مهمان خود تیم پیکان در حالیکه تا ۵ دقیقه پایانی بازی ۲ بر صفر جلو بود در پایان به تساوی رضایت داد.

دیدار تیم های ماشین سازی و پیکان عصر جمعه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار شد.

نیمه نخست این بازی را شاگردان شیخ لاری سرعتی آغاز کرده و مالکیت دوپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه دقیقه ۳۵ با ضربه سر فردین عابدینی از روی موقعیت ایستگاهی به اولین گل این دیدار دست یافتند و این نیمه را با نتیجه یک بر صفر به سود خود تمام کردند.

تیم ماشین سازی در نیمه دوم نیز کنترل بازی را در دست داشت و در دقیقه ۷۷ علی آل کثیر با یک پاس عمقی خود را به دروازه پیکان رساند و با عبور از مدافعان و دروازه بان این تیم گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

اما بازیکنان پیکان در دقایق پایانی این دیدار به بازی برگشتند و توانستند در دقیقه ۹۰ توسط میلاد شیخ سلیمانی و در دقیقه ۹۰ + ۴ توسط علیرضا کوشکی به گل برسند تا این دیدار با تساوی پایان یابد.

تیم ماشین سازی در این بازی با ترکیب حامد لک، فردین عابدینی، شاهین ثاقبی، بابک مرادی(هادی چهار میری)، شاهین توکلی، علیرضا مصطفایی(محمد خرم الحسینی)، علی آل کثیر، عزیز معبودی، میلاد نوری، ادواردو دوسانتوس و محمد قادری به میدان رفت.

همچنین تیم پیکان با ترکیب احسان جودکی، میلاد شیخی، حسین پور امینی، فراز امامعلی(ابراهیم صالحی)، جابر انصاری(علیرضا کوشکی)، جلال الدین علی محمدی، حجت حق وردی، آرام آیراپتیان، علی حمودی، شهریار مغانلو و امیرحسین کریمی(سعید واسعی) بازی کرد.

به گزارش ایرنا، داوری این بازی را علی بای، محمد رضا مدیر روستا، مهدی سیفی، سید یعقوب حجتی داور چهارم و محسن ترکی به عنوان ناطر داوری بر عهده داشتند.

در طول بازی شاهین توکلی، شاهین ثاقبی، شاهین توکلی و دوسانتوس از تیم سبز قباها کارت زرد گرفتند.

تیم ماشین سازی با ۲۴ امتیاز در رده نهم و تیم پیکان با ۱۴ امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفتند.