ملت‌ها در آینده‌ای نزدیک، سران آمریکا را پای میز محاکمه خواهند کشاند
ملت‌ها در آینده‌ای نزدیک، سران آمریکا را پای میز محاکمه خواهند کشاند

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:ملت‌ها بیدار شده‌اند و همین ملت‌ها در آینده‌ای نزدیک، سران آمریکا را پای میز محاکمه خواهند کشاند.

حجت‌الاسلام علی شیرازی در سخنرانی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در تبریز، اظهار کرد: آمریکایی‌ها بدانند که دوران بزن دررو و وحشی‌گری گذشت و امروز باید در مقابل هر حرکتی که در دنیا انجام می‌دهند باید پاسخگو باشند.

وی خطاب به سران آمریکا، تصریح کرد: به چه جرمی ملت ویتنام و ژاپن را کشتید؟ آمریکایی‌ها در نخستین جنگی که در عراق راه انداختند، فقط ۵۰۰ هزار کودک را کشتند. در جنگ دومی هم که منجر به سقوط صدام شد، در عراق تعداد دو میلیون انسان مظلوم، زن، مرد، جوان و کودک را کشتند.

شیرازی با بیان این‌که آمریکایی‌ها در جنگ در افغانستان یک میلیون انسان دیگر را کشتند، گفت: این فقط آمار کشتار است.

وی با بیان این‌که آمریکایی‌ها در دنیای امروز تعداد ۱۰۰ زندان در دنیا از جمله عراق و کوبا دارند، گفت: عراق مال شما نبود. غلط کردید در عراق برای آمریکایی‌ها زندان زدید. شما چه کاره بودید. در کوبا زندان ساختید و آمدید مردم همان کشور را به رگبار بستید و تهدید کردید و زشت ترین جنایات را انجام دادید.

وی ادامه داد: هنوز ملت ایران و آذربایجان را نشناختید. در اغتشاشات اخیر اعلام کردند که مردم تبریز از انقلاب، ولایت و جمهوری اسلامی جدا می‌شود. اما ما امروز از طرف ملت تبریز به سران کاخ سفید اعلام می‌کنیم شما این ملت را نشناختید. ملت تبریز، بزرگترین سهم را در انقلاب اسلامی دارند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به رسالت پیامبر اکرم(ص) و جایگاه زن در اسلام، گفت: پیش از اسلام، زنان و دختران را در عربستان زنده به گور می‌کردند اما پیامبر بزرگ اسلام(ص) برای نجات از زنان آمدند و بزرگترین حماسه را در تاریخ بشریت ایجاد کردند.

وی افزود: این را زنان ایران، تبریز و زنان مسلمان دنیا می‌دانند و مگر اجازه می‌دهند که آمریکایی‌ها هر غلطی خواستند، انجام دهند.

وی خطاب به آمریکایی‌ها، گفت: شما آمدید به نام دفاع از حقوق بشر، هر غلطی خواستید در سوریه، یمن و عراق کردید اما ملت‌ها بیدار شده‌اند و دیگر به شما اجازه نمی‌دهند. تصور نکنید که چند نفر آمدند سنگپرانی کردند پس این‌ها یعنی ملت ایران.

حجت الاسلام شیرازی تاکید کرد: ملت ایران را امروز در راهپیمایی تبریز، تهران، مشهد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و در هر استان دیگر ایران ببینید. ملت ایران، پای ارزش‌های خود ایستاده و انشالله پرچم انقلاب را با دست باکفایت رهبر معظم انقلاب به دست حضرت ولیعصر(عج) خواهد سپرد.