میزبانی شهرداری تبریز از نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان آذربایجان‌شرقی
میزبانی شهرداری تبریز از نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان آذربایجان‌شرقی

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- شهردار تبریز گفت: برای اولین بار در کشور هر هفته روزهای چهارشنبه را به شرکت‌های دانش‌بنیان، نخبگان، صاحبان فکر و ایده و نوآوران اختصاص می‌دهیم.

یعقوب هوشیار، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری تبریز با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید، اشتغال و دانش بنیان، پیشگام این حرکت شده و یک روز در هفته را برای نخبگان، صاحبان ایده و تفکر و اندیشه اختصاص داده است.

وی افزود: برای اولین بار در کشور چهارشنبه هر هفته میزبان نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف خواهیم بود و هر نوع طرح، نوآوری در حوزه مدیریت شهری و دیگر حوزه‌های مدیریتی در جلسات از سوی نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان طرح خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح‌های ارائه شده توسط نخبگان در حوزه مدیریت شهری به کمیته پایش و ارزیابی شهرداری تبریز رفته و پس از بررسی لازم برخی از آنها اجرایی خواهد شد.

شهردار تبریز تصریح کرد: طرح‌های ارائه شده در دیگر حوزه‌ها که مربوط به ادارات و دستگاه‌های دولتی دیگر است، توسط شهرداری و برای بهره‌مندی بیشتر به آن ادارات دولتی ارجاع داده خواهد شد.

هوشیار، یادآور شد: در روزهای آتی چگونگی حضور نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در این جلسات و نحوه ارائه ایده‌ها به صورت دقیق اطلاع رسانی خواهد شد.