ناظمی: کیفیت برگزاری جشنواره فیلم تبریز مطلوب بود
ناظمی: کیفیت برگزاری جشنواره فیلم تبریز مطلوب بود

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه کیفیت برگزاری جشنواره فیلم تبریز مطلوب بود، گفت: این جشنواره در دوره‌های بعدی قابلیت برگزاری در گستره ملی را دارد.

سیدقاسم ناظمی در آیین تجلیل از برگزارکنندگان پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز افزود: این جشنواره با همت برگزار کنندگان و همراهی و حضور هنرمندان و فعالان عرصه سینمای استان به صورت شایسته‌ای برگزار شد و اهالی سینمای استان در بهار فرهنگ و هنر این دیار با احیای جایگاه تاریخی تبریز در عرصه سینما و تعمیق و گسترش خلاقیت و نوآوری سینمایی و نیز شناسایی و کشف استعدادهای نو در این حوزه، افق‌های روشنی را برای سینمای این استان رقم زده و برگی درخشان بر کتاب فرهنگ و هنر ایران اسلامی افزودند.

وی با قدردانی از عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز اظهار داشت: برگزاری جشنواره های فیلم اعم از موضوعی و عمومی در تبریز دارای سبقه ای دیرینه است و تبریز همواره در این حوزه جریان ساز بوده و امید است با همدلی تمام سینماگران استان شکوفایی بیشتر سینما اتفاق بیفتد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت خوب سینمای استان بر ضرورت برگزاری یک جشنواره موضوعی فیلم به صورت مستمر در استان تاکید کرد.

ناظمی، بهره‌گیری از ظرفیت حوزه انیمیشن را از دیگر ضرورت‌های عرصه فیلم و سینمای استان اعلام کرد و خواستار توجه هنرمندان و متولیان به این حوزه شد.

پانزدهمین دوره جشنواره فیلم تبریز با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی انجمن سینماگران آذربایجان‌شرقی، انجمن سینمای جوان ایران- دفتر تبریز، خانه مستند تبریز و انجمن پویانمایی استان در راستای تداوم اهداف چهارده دوره از همایش‌ها و جشنواره‌های فیلم (سیب و تبریز)  تیرماه ۱۴۰۱در تبریز آغاز شد.