نمايش «شكار» در تبریز به روی صحنه رفت
نمايش «شكار» در تبریز به روی صحنه رفت

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- نمايش «شكار» به نويسندگی اصغر نوری ، كارگردانی علی كاظمی وند و تهيه كنندگی ایليا نورنيا ، از ٢٩ مرداد ١٤٠١ در سالن تئاتر مستقل مجموعه فرهنگی الف به روی صحنه رفت.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا به نقل از روابط عمومی، آئین زنگ افتتاح این نمایش در کنار هنرمندان تئاتری به صدا در آمد .
“شکار”سومین اثر متفاوت از این کارگردان می باشد که در گونه سایکو درام (درام روانشناختی) توسط اصغر نوری نوشته شده است .
اين نمايش روايتگر زندگي يك قاتل حرفه‌ای است، كه در يكي از ماموريت های خود محاصره شده و سعي در رهايي از اين موقعيت دارد .
علی کاظمی وند كارگردان نمايش هاي پرسه هاي موازي كه در جشنواره بين المللی فجر اجرا رفته و نمايش كت واك كه در سال ١٤٠٠ با ٢٠٠٠ مخاطب بر روی صحنه بوده اینک نمایش “شکار” را در کارنامه هنری خود ثبت میکند.
وی در خصوص صدور مجوز ارشاد برای این نمایش جدی در ماه محرم تشکر ویژه ای از مدیریت این سازمان کرد.
بازیگران این نمایش، هادي بختياري، سينا شاكر نسب، دريا عالی و الناز ثابت ايمانی می باشند.
به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا، بهنام ثانی و محمد خداياری به عنوان مشاورين كارگردان، رسول ايرانزاد به عنوان سرپرست گروه و برنامه ريز، يونس ولی پور به عنوان طراح نور، ميلاد دل آسا به عنوان طراح صحنه، علي كاظمي وند به عنوان طراح لباس،
پويا مزمل به عنوان طراح گريم، بابك دسينه به عنوان پژوهشگر، هادی جهانی به عنوان  عكاس، نفس تبریزی به عنوان روبط عمومی، سعيد اسلام زاده به عنوان مدیر اجرایی، محمد پوريان به عنوان طراح پوستر، مريم فخيمي به عنوان دستيار كارگردان، مريم اصغری به عنوان دستيار دوم كارگردان، الينا هاتفی به عنوان منشي صحنه، صدرا اوليايی به عنوان مدير صحنه ، تیمور رمضان زاده قلندر به عنوان دکوراتور، Murcof به عنوان آهنگساز و عرشیا سنگی به عنوان اپراتور موسیقی، علی كاظمی وند را یاری می کنند.

نمایش «شکار»، از ۱ شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۱۹ به مدت یک ساعت در سالن مستقل مجتمع فرهنگی الف میزبان علاقه مندان به تئاتر خواهد بود .

جهت تهیه بلیط به سایت ebilit.com و یا گیشه مجتمع فرهنگی الف مراجعه کنید .