هفته عکس و فیلم تبریز کار خود را آغاز کرد
هفته عکس و فیلم تبریز کار خود را آغاز کرد

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی؛ هفته عکس و فیلم تبریز در مجتمع فرهنگی سینمایی ۲۲ بهمن کار خود را آغاز کرد.

سید قاسم ناظمی در آیین افتتاحیه هفته‌ی عکس و فیلم تبریز اظهار کرد: هر کس که از ذوقی هنری بهره‌مند بوده و فهمی از هنر دارد به واقع چون آینه‌ای زیبایی‌های هستی را باز می‌نمایاند چراکه هنر موهبتی است الهی و در وجود هنرمند به ودیعت نهاده شده است.

وی بیان کرد: خالقان آثار هنری و تماشاگران آن، نگرشی متفاوت به جهان هستی دارند و بیش از دیگران از زندگی و جهان بهره‌مند شده و لذت می‌برند.

وی، اظهار امیداوری کرد تا با اهتمام و همراهی هنرمندان بتوان تجربه‌گر  یک زیست فرهنگی در تبریز که خاستگاه فرهنگ و هنر است، باشیم.

ناظمی، همچنین بر لزوم فراهم کردن زمینه برای رشد و شکوفایی استعدادهای هنری در سطح جامعه و تشویق هنرمندان نوپا و جوان در عرصه‌های مختلف تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در ادامه نمایشگاه عکس دیوارهای شهر در گالری نخجوانی سینما ناجی تبریز افتتاح شد که این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۳ دی ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ جهت بازدید علاقمندان دایر می‌باشد.