کارشناس فوتبال: توان تاکتیکی تراکتور بهتر از استقلال است
کارشناس فوتبال: توان تاکتیکی تراکتور بهتر از استقلال است

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا-کارشناس و پیشکسوت تیم های تراکتور و استقلال گفت: مهره های تاثیرگذر تاکتیکی تیم تراکتور تبریز نسبت به استقلال بهتر است.

کاظم محمودی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزو: بازی فینال جام حذفی به دلیل شرایط حساس دو تیم و رقابت برای کسب سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا از شرایط ویژه ای برخوردار است و بدون تردید هیچ یک از آنها برای کسب این عنوان لحظه ای خطا نمی کنند.

وی اظهار داشت: هر دو تیم از نفرات بسیار زبده و تعیین کننده ای در زمین استفاده می کنند که هر کدام توانایی تغییر نتیجه در هر دقیقه از بازی را دارند و اگر یکی از دو تیم بتوانند کمترین اشتباه را مرتکب شده و به دستورات تاکتیکی مربیان توجه کنند، پیروز میدان خواهد بود.

محمودی احتمال قهرمانی تراکتور در جام حذفی را نسبتا” بیشتر از استقلال ارزیابی کرد و گفت: حوادث  اخیر در اردوی استقلال و حاشیه های به وجود آمده بین مدیر عامل و سرمربی استقلال شرایط روحی و روانی این تیم را تا حدودی دگرگون کرده است که این به نفع تراکتور تمام می شود.

وی  با بیان اینکه هر دو تیم توانایی های فنی زیادی را در بازی های قبلی خود به نمایش گذاشتند و استحقاق حضور در فینال را داشته اند، یادآور شد: استقلال و تراکتور سابقه کسب قهرمانی جام حذفی را دارند و می توانند با آرامش بیشتری امروز به میدان روند.

محمودی درباره وضعیت تراکتور برای بازی امروز نیز گفت: هر چند رضا اسدی بازیکن تاثیرگذار و خلاق تراکتور محروم است و رشید مظاهری نیز به خاطر مسایل حاشیه ای و اقدام  غیرحرفه ای از تیم کنار گذاشته شده است، اما باز تراکتور مهره های تاکتیکی بهتری دارد و می تواند برنده بازی شود.

وی افزود: بدون تردید در بازی امشب جای طرفداران هر دو تیم خالی است چون فوتبال بدون تماشاگر چنگی به دل نمی زند و هیجان خاصی ندارد اما امیدوارم تیمی که لیاقت راهیابی مستقیم به لیگ قهرمانان فصل آینده آسیا را دارد به قهرمانی برسد.

مربی پیشین تراکتور ابراز امیدواری کرد امشب هواداران فوتبال کشور بازی خوبی از دو تیم پرهوادار شاهد باشند تا پرونده فوتبالی ایران در فصل جاری به خوبی و خوشی بسته شود.

فینال جام حذفی باشگاه های کشور عصر پنجشنبه راس ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه امام رضای مشهد برگزار می شود.

استقلال تهران به عنوان پرافتخارترین تیم جام حذفی تاکنون هفت بار و تراکتور یک بار  این جام را صاحب شده اند.