۳۳۸ تیم از آذربایجان‌شرقی در جام پرچم ثبت نام کردند
۳۳۸ تیم از آذربایجان‌شرقی در جام پرچم ثبت نام کردند

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا-مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از ثبت نام ۳۳۸ تیم از استان در رقابت‌های مینی فوتبال جام پرجم خبرداد و گفت: جایگاه استان از این نظر هفتم کشوری است.

ایوب بهتاج روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد:از این تعداد ۳۰۲ تیم در بخش آقایان و ۳۶ تیم در بخش بانوان برای شرکت در این رقابت ها نام نویسی کرده اند.

وی ادامه داد: با تأسیس ۲۶۰ خانه ورزش در روستاهای استان و توسعه و ترویج ورزش همگانی و با مد نظر قرار دادن مسائل فرهنگی، این تعداد ثبت نام انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها برای افزایش آمار تیم های ثبت نام شده تمام تلاش خود را به کار گرفتند و به طور یقین این آمار در روزهای آتی افزایش خواهد یافت.

بهتاج همچنین به برگزاری جام نوروز در روستاها و دهستان های استان اشاره کرد و گفت: جام نوروز در رشته های فوتبال و والیبال و جشنواره های بازی های بومی محلی در روستاها و مناطق عشایری در جریان است و با وجود بارش برف و باران در مناطقی از استان، این بازی ها در زیر برف و باران برگزار می شود و اقبال مردم به سمت ورزش جای مباهات داشته و نشانگر نفوذ ورزش در فرهنگ مردم و روستاییان است.