۴۳ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری استان به مرز مهران اعزام شد
۴۳ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری استان به مرز مهران اعزام شد

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: ۴۳ دستگاه ماشین آلات سبک وسنگین اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای از شهرهای مختلف استان برای امدادرسانی و کمک به روند جا به جایی زائرین اربعین حسینی به مرز مهران در استان ایلام اعزام شدند.

اورجعلی علیزاده روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران  افزود: این ناوگان که شامل ۲۲ دستگاه خودرو سبک و ۲۱ دستگاه خودرو سنگین است، درقالب پنج اکیپ کامل و مجهز برای تسهیل جابه جایی زائرین به این مرز اعزام شده اند.
وی همچنین از حضور ۱۸ نفر از کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی در پایانه برکت مهران خبر داد و گفت: این افراد در چهار شیفت کاری با ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی، بازگشت ایمن و همراه با آرامش زائران به استان را تسهیل خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی اظهار داشت: تیم‌های اعزامی با نظر مسئولان ستاد اربعین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مرز مهران ساماندهی و خدمات مورد نظر ستاد را انجام خواهند داد.
علیزاده افزود: روند بازگشت زائران اربعین حسینی از چند روز قبل آغاز شده و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی به همراه شش تشکل صنفی حمل و نقل مسافری، بازگشت زائران اربعین حسینی به استان را ساماندهی و تسهیل می کند.